هيچکي به عشقش نمي رسه

خرید بک لینک

همه درارو بستي

همه درارو بستي روم آخه

 چجور بيام سراغ تو

تا کي بشينم اين گوشه دري وا شه

هيچکي به عشقش نمي رسه...

ما را در سایت هيچکي به عشقش نمي رسه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 264 تاريخ: پنجشنبه 29 تير 1396 ساعت: 4:10

دلم تمام شدن می خواهداز آن تمام شدن هاییکه بشودنقطه سر خط.آنگاهدیکته تمام شودومن دیگر آغاز نشوم….دلم دل بریدن می خواهدکمى اَشککمى بهتکمی آغوش آسمانیکمى دور شدن اَز این جنس آدمراستی خدا ! اگر من نبودم …این همه غمهایت را چه میکردی؟؟؟ هيچکي به عشقش نمي رسه...

ما را در سایت هيچکي به عشقش نمي رسه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 206 تاريخ: پنجشنبه 29 تير 1396 ساعت: 4:10

درباره سایتتظاهـــــر می کنم... حرف می زنم مثل همه. . . اما ! خﯿلﯽ وقت است مرده ام ! خﯿلﯽ وقت است دلم مﯽ خواهد روزه ی سکوت بگﯿـرم. . . دلم مﯽ خواهد ببارم ! ... و کسﯽ نپرسد چرا .... اﯾن روزها فقط ادای زنده ها را در مﯿاورم . . .منوی سایتآرشیو سایتلینک دوستانبرچسب هالینک های مفیدق هيچکي به عشقش نمي رسه...

ما را در سایت هيچکي به عشقش نمي رسه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 217 تاريخ: سه شنبه 27 تير 1396 ساعت: 6:24

بي حس شده ام از درد !

از بغــض !
از گريه و ضجه

از افسوس وحسرت   

فقط

نفس هاي آخر رو مي زنم  
هيچکي به عشقش نمي رسه...

ما را در سایت هيچکي به عشقش نمي رسه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 203 تاريخ: سه شنبه 27 تير 1396 ساعت: 6:24

مثل این پرنده ام
این روزا مثل این پرنده ام.

زندانی شده...

بی حرکت...

بی رمق...

بی هدف...

بی انگیزه...

ساکت...

تمام بال و پرم ریخت...دیگه چیزی واسه پرواز ندارم.


نوشته شده در جمعه 96/4/23ساعت 11:27 عصر توسط | نظر
هيچکي به عشقش نمي رسه...

ما را در سایت هيچکي به عشقش نمي رسه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 216 تاريخ: يکشنبه 25 تير 1396 ساعت: 4:39

گاهی وقتها نوشتنت نمی آیدقدم زدن را هم دوست نداری از حرف زدن با دیگران حالت بهم می خوردخسته هستیدل زده هستیفقط دوست داری همه چی تموشهدلم هیچی نمیخواد هيچکي به عشقش نمي رسه...

ما را در سایت هيچکي به عشقش نمي رسه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 222 تاريخ: يکشنبه 25 تير 1396 ساعت: 4:39

گاهی باید رفت... باید رفت تا بعضی چیزها بماند... اگر نروی هر آنچه ماندنیست خواهد رفت... اگر بروی شاید با دل پر بروی و اگر بمانی با دست خالی خواهی ماند.... رفتنت ماندنی می شود وقتی که باید بروی، بروی! شاید گاهی باید رفت و گذاشت چیزی بماند که نبودمان را گرانبها کند... نمیدانم...شاید باید هيچکي به عشقش نمي رسه...

ما را در سایت هيچکي به عشقش نمي رسه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 213 تاريخ: جمعه 23 تير 1396 ساعت: 21:20

خدایا کار این دنیا بدون تو چقدر سختهمی خوام پیش تو ارومشم خیالم پیش تو تختهنمی خوام بی تو تنهاشم نمی خوام بی تو رسواشم می خوام تو جاده عمرم فقط سمت خودت باشمبزار سمت تو راهیشم که بی تو زندگی هیچهبدون تو غم غروبت تو این سینه می پیچهنزار پیش تو رسواشم نزار درگیر دنیاشممگه میشه که تو باشی و من ت هيچکي به عشقش نمي رسه...

ما را در سایت هيچکي به عشقش نمي رسه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 204 تاريخ: جمعه 23 تير 1396 ساعت: 21:20

حســـــــــــم مــــــــــــــــــــــــــــــرده... هــــــــرروزم ختـــــــــــــــــمشه.. مُهِـــم نیست کِـه بَعــداً چے میشِه مُهِــــم اینِــــه کِـه دیگِــه هیچے مِـــــثِ قَبـــل نِمیشِـــه... هيچکي به عشقش نمي رسه...

ما را در سایت هيچکي به عشقش نمي رسه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 225 تاريخ: پنجشنبه 22 تير 1396 ساعت: 1:59

شايد

هيچکي به عشقش نمي رسه...

ما را در سایت هيچکي به عشقش نمي رسه دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 216 تاريخ: پنجشنبه 22 تير 1396 ساعت: 1:59

صفحه بندی